30 december 2010

Helg igen =)

Det är sååå underbart att vara ledig igen. Ska njuuuta av varje minut =)
Imorrn är det ju nyårsafton som ska firas här hemma med Kenny, Tindra, Lotta och Bastian. Det ska bli jätteskoj. =) Pojkarna är hos sin pappa denna nyårsafton =/ Men får ringas under kvällen och önska gott nytt år!
Vi ska äta god mat och dricka gott...=) blir nog lite spel under kvällen oxå hih!

Idag var det riktigt segt på jobbet...var 10 barn och 8 personal haha =) Med andra ord inte så mycket att göra hihi! Jag jobbade till kl 17 idag. Var ganska drygt. Men hade dock lite sovmorgon, började inte förrän halv tio =)
Efter jobbet promenerade jag hem. Satte igång en tvättmaskin direkt. Sen slappa jag lite i soffan. Kenny och Tindra var hos Janne. Kenny har haft Kristoffer på besök idag. Eller ja fortfarande här hihi
Kenny ska köp mat med sig hem till mig. Dom hade redan ätit i stan. Ikväll ska jag nog städa lite och plocka undan inför gästerna imorrn hihi. Ska duka fint i vardagsrummet. Har köpt lite saker till dekoration och så. Och så har vi köpt hattar givetvis hihi! Mer om det imorrn!

Nu ska jag snart äta lite mat hoppas jag. Är sååå hungrig!

Skriver mer sen kanske!

Inga kommentarer: