05 februari 2012

Fika hos mamma & pappa ❤

Idag sov vi länge, gick inte upp förrän efter 10 nångång =) Kenny körde iväg och handlade frukost. Sen blev det god frukost i vardagsrummet.

Sen bestämde jag och Tindra oss för att cykla hem till mamma & pappa. Kenny körde iväg och skulle fixa present till Tindra.
När vi kom hem till mamma & pappa bjöds det på macka, kokt ägg och kaffe =)
Sen har vi bara suttit och snackat och haft en mysig eftermiddag. Snart dax att bege sig hemåt och städa lite hihi

När vi kom hem plockade vi undan lite. Sen vi 17-tiden cyklade jag och handlade mat. Hem och lagade mat. Sen kom Markus hem ❤
Nu sover Tindra, Markus ligger i sängen och kollar tv. Kenny har precis gjort vars en cappe till oss, mumsigt!
Vi kollar på Wallander såklart =)

Imorrn ska jag på fortbildning med jobbet, en heldag 8.30-16.30
Tis-onsd ska jag vara hemma och vabba. Torsd-fred ska Kenny vara hemma och vabba.

Nä, nu ska jag njuta av min cappe ❤
Kram kram

Inga kommentarer: