05 mars 2012

Måndag och en hel vecka framför sig!!

Idag slutar jag tidigt och ska möta min söta mamma för en tur på mobilia =)

Igår blev det ändå att jag gick upp någorlunda tidigt, Tindra vaknade vid åtta och var hungrig. Så vi gick upp medan Kenny sov gott! Jag tog in täcke och kudde i soffan och mös med Tindra. Vid halv elva gick jag hem till Petra och Dennis på kaffe och bulle =)
När kl var halv ett var det dax att bege sig till Leos lekland och lämna Tindra på kalas. Vi gjorde lite ärende under tiden. Sen blev det eftermiddagsfika hos mamma och pappa, blev tom middagsmys där =) en underbar helg har det varit.

Som sagt så blev det en tur till mobilia med mamma och tittade lite. Efter mobilia cyklade jag och Tindra hem om sen vidare till mormor & morfar på lite fika. Vi köpte med oss wienerbröd och chokladbollar =) var några trevliga timmar där som alltid. Cykelturen gick vidare till syrran och snackade lite. =)

Nu ligger jag och kollar på tv, 30 grader i februari =)

Kram och adjök!

Inga kommentarer: