29 april 2012

Kenny 31 år ❤

Ja, igår (28/4) fyllde min älskling år =)

Morgonen började med att Kenny blev väckt av mig och Tindra. Han fick paket av oss, en Lyle & Scott piké =)
Sen körde vi till Amarant och handlade frukost och hem och käkade =) lika goda bullar som alltid!
Sen fick jag ett samtal från MFF shopen som sa att biljetterna var klara för avhämtning. En present till Kenny =) Jag hade fått lagt undan biljetter eftersom ticnet var nere i två dagar! Jag slängde mig på cykeln och fixade det. En snabb sväng inom mobilia ett ärende oxå! Kom lagom hem till att Petra & Julia kom med en blomma till Kenny =) dom stannade på kaffe & kaka.
Vid tre kom mamma, pappa och syrran och gratulerade Tindra. Dom frågade i veckan om som fick komma. Kenny skulle dock inte ha kalas. Men alltid kul när det kommer spontangäster hihi ! Vi drack kaffe och åt tårta som kenny köpt. Vi satt och snackade och hade trevligt =) synd att inte Bastian kunde komma, han var tyvärr sjuk :/
Dom gick väl typ vid fem, halv sex!
På kvällen blev set Lamare och gottis =) mys i soffan!!

En underbar dag ❤
Kramar

Inga kommentarer: