09 juni 2012

Lördag ❤

Idag vaknade vi vid halv tio, Kenny körde iväg och handlade bullar på Amarant =) det blev frukost på balkongen, även Petra och Linus kom på frukost :)
Dom stannade nån timme innan dom gick. Alltid lika skoj =)
När dom gått stack vi till Limhamn, Kenny skulle in i nån cykelaffär där. Sen blev det en tur till stan och kollade lite. Käkade lite lunch gjorde vi oxå =) sen blev det inom och handlade en blomma till farfar. Hem om och tog på oss andra kläder. Jag hade mina svarta skor med klack :) andra gången jag använder dom nu! Älskar dom skorna!
Sen blev det en tur till farfar som skulle firas lite =) nästa vecka fyller han minsann 93 år =) dom bjöd på goda kakor, jordgubbar med grädde och godis/ostkrokar =) allt var supergott som vanligt där hemma ! Vi såg även matchen mellan Holland - Danmark där! Farfar älskar ju fotboll =)
En mycket trevlig kväll där! Innan vi gick fick jag min födelsedagspresent med mig hem, men har inte öppnat den än hihi! Fyller ju år nästa vecka =)

Nä, nu blir det film!
Kram

Inga kommentarer: