24 november 2012

Helg ❤

Fredagen blev lugn!! Lamare och gott till fredagsmyset ❤
Petra kom förbi på en lååååång kopp hihi var mycket trevligt ❤ hon hade med en fin filofax som jag hade fått av min goa moster ❤

Idag, lördag sitter jag just nu på kulladals sporthall och väntar på att pojkarnas match ska börja :) är New Bodycup :) sen ska jag möta upp Fredrik :)
Vi ska på öppet hus på PEAB-skolan :)

Blev en förlust & en vinst för pojkarna, men dom är vidare iallafall :) var sjukt spännande att titta. Hjärtat hoppar nästan ut hihi! Och vilka mål Markus gjorde ❤

Gymnasieskolan verkade mycket bra. Fick info av rektorn och pratade lite, samt gick runt och tittade i lokalerna, bygghallen och biblioteket. Kändes väldigt bra, tyckte även Fredrik :) vi gick en tipsrunda, som jag tror vi var sämst på haha!! Gissade typ på alla frågor hihi!!

När jag kom hem började jag städa lite! Känns som om det behövs! Nästa helg är det ju dax att sätta upp juleljus :)
Vid 15-tiden cyklade vi till Emporia och handlade. Sen hem och lagade mat. Vi käkade Mor Kanins köttfärsröra med ris och marängsviss till efterrätt ;)
Sen blev jag sugen på att baka hihi blev Leilas saffransskorpor :) blev supergoda!!
Nu sitter vi i soffan och tittar på * Så mycket bättre *

Lördagsmys ❤







Inga kommentarer: