28 november 2013

Helgen snart här ❤️

Snart är det dax för advent och en massa julpynt! Har redan börjat putsa fönster :)
Till helgen ska det pyntas och göras fint!
Slingorna på balkongen ska upp, alla stakar & stjärnor i fönsterna ska upp ❤️ 
Åhhhhh längtar efter lite julmys ❤️ 
Ska bli underbart att fira julen med familjen! Alla barnen är hemma till jul oxå, då känns det extra underbart när alla är samlade! 

Har dock inte handlat en enda julklapp än, bara varit och kollat lite! Men blir bara till barnen denna julen! Känner att det blir så mycket och många man ska gå och handla till annars. Givetvis bytar jag och min älskling nåt litet ❤️ 
Men som sagt det är inte klapparna till de vuxna som betyder mest! Det är ju barnens jul ❤️ 

Till helgen är det verkligen en massa i advents & juletecken. Lördagen blir det lite pynt, och upp i stan där julmarknaden börjar. Söndagen ska min kör sjunga i kyrkan, sen har dom julmarknad i kyrkan. Därefter hade jag tänkt åka till *jul på slottet* mysigt mysigt❤️

Räknar ner dagarna till min julledighet tillsammans med familj och vänner! Ska bli sååååå underbart najs!

Nä, nog om detta! Ska fortsätta med mitt bröd här på jobbet! 


Inga kommentarer: