31 december 2013

Underbart....

.....att vara ledig ❤️

Har blivit mycket fika lite överallt :)
Älskar att fika ute på mysiga ställen! 

Då var julen över...var en mysig jul tillsammans med familjen ❤️ God mat och underbart sällskap på julafton :) 
Har hunnit med middag hos svärmor, julmys hos svärfar och mycket annat! 
Var mysigt med alla barnen samlade till jul ❤️ 

Idag blev det en tur till Åkarp för fika på Tårtrummet :) tillsammans med syrran och Bastian såklart!  Ååååhhhh vilket mysigt fik och sanslöst goda kakor :) 


Ikväll åkte jag till Lomma och spenderade lite tid med en kompis. Bättre vän kan man inte få :) Vi käkade ute på en pizzeria nere vid hamnen. Sen blev det kaffe och en massa gott hemma hos honom :) vi kollade på film i 3D :) Epic, väldigt bra film! Strax efter 00.00 körde han mig hem snäll som han e :) En underbar kväll! 

Har ju även blivit andra fik under julledigheten :) 

Bianci var ett av dom :) supermysigt!! 

Roast på triangeln :)


Denna lyktan vill jag ha, blir nog att jag köper den! Supermysigt! 



Då var det snart ett nytt år! Hoppas det blir fyllt av spännande saker :) 

Nu tackar jag för mig och ska sova ❤️
Kram och Godnatt! 


1 kommentar:

Hanna sa...

Ja pop kan man verkligen lita på, älskar deras pyjamasar och randiga leggings!!
Roast, granne med oss ju :)