16 mars 2014

Söndag och slut.....

......på den underbara helgen! 

Idag var det match igen! Fast på Kulladal! Markus var med från start men fick tyvärr hoppa över sista perioden pågrund av ryggont :/ men hade gjorde mål i första perioden :) tyvärr en förlust idag med :/

Sen cyklade jag och Tindra hem igen! Fixade lite hemma, innan jag & Tindra cyklade till mormor & morfar! Skulle hämta en grej ! Blev lite fika där såklart ! Blev några timmar där :) 

Sen inom Coop och handlade mat! Direkt när vi kom hem satte jag igång med maten, himmagjord lasagne :) när sen var i ugnen tittade jag på "vad blir det för mat" älskar det programmet! 
Fredrik kom hem idag oxå :) underbart när vi e alla fem❤️

Ikväll har vi kollat på Annika Bengtzon :) riktigt bra! 

Nu säger jag tack och godnatt !

Inga kommentarer: