18 september 2011

En riktigt slö dag....

....men det e skönt ibland! Att inte göra nåt speciellt. =)

Gick upp vid nio-tiden, körde iväg till Amarant och handlade bullar. Sen hem och käkade frukost. Sen har vi bara slöat, somnade nog tom till i soffan =) Fick en god cappe av min älskling som piggade till mig så jag fick ett litet ryck att städa lite. Gjorde vid i pojkarnas rum, renbäddade och dammsög. Likadant i vårt sovrum. Har tvättat 3 maskiner oxå =)

Nu satte jag mig bara en stund vid datorn och skrev lite. Ska snart ta tag i köket oxå innan det är dax för matlagning där =) Blir nog nån egna klyftpotatis med nåt gott till. Kanke schnitzel =) Är lite sugen på att baka nåt, var längesen Siw arbetade haha =)

Har ringt och grattat morfar som fyller år idag =) Snackade en bra stund med honom =) Var skoj att snacka =) Bestämde att jag skulle ringa nästa vecka och hälsa på =)

Ikväll blir det bara soffmys och inget annat.

Kram kram

Inga kommentarer: