24 september 2011

En ganska tuff vecka....

...som äntligen blivit helg =)

Har varit mycket kvällar med jobbet, och kommer bli nästa vecka oxå =/ Har känt att jag börjar bli lite förkyld, men har ändå kämpat på i veckan.
Fredagen var sååååå välkommen =) Igår gjorde vi inget alls på kvällen. Kenny var ute med jobbet. Jag och barnen hade mysfredag i soffan och kollade på Idol...och åt godis =) *mys*

Idag skulle jag ut och kolla lite presenter...Kenny åkte till Höganäs till sin kusin, dom skulle umgås lite =) Jag och Tindra cyklade till mobilia och kollade lite present, sen inom malmborgs och handlade lite. Vi köpte wienerbröd på Gastroteket =) Köpte även en liten blomma. Sen gick vi till en lekplats och var ute lite. Sen vid halv tre cyklade vi bort till mormor och morfar och fikade =) Hade med oss lite wienerbröd och en blomma till dom. Var riktigt skoj att träffas och snacka lite =) Vi var där i nästan 4 timmar. Sen blev det coop på vägen hem....Tindra har käkat lite nu. Jag var mätt från alla mackor jag åt hos mormor & morfar =)
Nu är det soffmys och Fångarna på Fortet.

Väntar på Kenny ska komma hem. Har saknat mitt hjärta under hela dagen. =) Markus har varit iväg på cup under dagen =) Han skulle stanna över hos sin pappa inatt, då dom skulle iväg imorrn igen. Saknar honom =) Älskar mina barn sååå mycket! =)

Nästa helg är det kalasdax....ska bli sååå roligt =) Mamma och pappa fyller år =)
Nä, nu orkar jag inte skriva mer för ikväll.

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: