24 oktober 2011

Helgen!

I fredags hände inget spec efter jobb. Jag var hos Petra och Dennis på kvällen och drack lite kaffe. Sen blev det bara mys resten av kvällen.
lördagen var Petra här på förmiddagen på en kopp kaffe. Lika trevligt som alltid =) Markus gick till Kulladal vid halv tio, han skulle titta på nån kompis som skulle spela match. Vid ett-tiden åkte vi upp i stan. Jag skulle kolla efter vantar till mig själv. Köpte till barnen för nån dag sen =) Vi gick i lite olika affärer och kollade. Jag hittade nya benvärmare som jag köpte. Såg även knästrumpor jag vill köpa. Benvita med rosa band runt =) Sååå söta! Blev en tur inom Janne oxå. Han bjöd på kaffe =) Satt och snackade lite. Sen blev det coop på vägen hem och handlade mat. Markus hade kommit hem när vi kom hem. =)
På kvällen blev det soffan och lite tv och så.

söndagen skulle Markus spela match, han skulle minsann vara målvakt. Markus gick till kulladal vid 10.15, dom hade samling kl 11. Jag och Tindra cyklade bort på mobilia och skulle kolla efter vantar. Fikade lite där oxå =) Sen cyklade vi bort till Kulladal och tittade på matchen. Tindra lekte lite med en flicka därinne. Är så nervöst att titta när Markus är målvakt. Tyvärr förlorade dom matchen. =/ Efter matchen gick vi hem. Zackie följde med oss hem. Jag fixade mat till pojkarna när vi kom hem. Buffalo wings, ris och currysås. Dom käkade det, sen gick dom tillbaka till kulladal för att vara sargvakter. Jag och Tindra cyklade hem till mamma och pappa. Köpte med oss ett gott franskbröd och fikade när vi kom dit. Var där några timmar. Var jättemysigt =) Sen gick vi hem igen, hade Fredrik med oss hem.
Gjorde pasta carbonara när vi kom hem.
När Tindra somnat på kvällen körde Kenny och jag till coop och handlade mat till måndagen och Kenny handlade lite till jobbet. Jag började känna mig lite hängig på kvällen. =( La mig när vi kom hem.

Idag måndag är jag hemma från jobbet. Känns skumt i halsen, hosta och hes =/ Men förhoppningsvis går det väl över =)

Nä, nu ska jag titta lite på tv och mysa i soffan.

Inga kommentarer: