09 januari 2012

Nya jobbet!

Ja, idag hade vi ställt kl på 05.45 :( usch vad tidigt! Guuuuud vad jag hade svårt att somna igår, dels för att jag skulle börja på nytt jobb och dels för att det var längesen man gick upp så tidigt!
Dagen gick bra på jobbet....lite inskolningar och mycket skruvande hihi slutade kl 13.30 idag :)

Väl hemma blev det kaffe hos Petra :) sen hem till Markus och sjuklingen! Kenny gick hem innan lunch idag från jobbet :( hängig och febrig :/ han kände sig redan så svag imorse men tänkte att det kanske blev bättre efter frukost men icke :( nu ligger han bredvid mig under min värmefilt och halvsover!
Markus är iväg och tränar, har en underbar pappa som kör :) älskar dig pappa!!

Senare ikväll ska jag nog sola och bara njuta av kvällen!!

Kram och adjök!

Inga kommentarer: