26 januari 2012

Torsdag och ett steg närmare helgen =)

Jaha...då sitter man här i köket igen och äter lite frukost =) Börjar sent idag tyvärr =/

Igår slutade jag 13.45 och hämtade Tindra tidigt, sen cyklade vi till mobilia och handlade present till Anton =) Ska ju på kalas på lördag =) Ska bli skoj! =) Sen blev det malmborgs och handla lite mat oxå. Sen hem och laga mat....blev hemmagjord lasagne och god sallad till det. Mycket gott!
Sen gick pojkarna iväg på sina träningar. Även Kenny gick på träning =)
Jag diskade upp från middagen, sen tog jag mig en dusch. Sen gick jag och Tindra hem till Petra på en kopp kaffe och lite snack =) alltid lika trevligt!

Idag blir en lååååång dag till 17.30 på jobbet =/ så det blir bara hem direkt och äta. Sen är man nog rätt mör och trött haha!

Nä, nu får jag gå och göra vid mig och Tindra så vi kan cykla sen...

Älskar mina barn och man mer än allt annat!!
Kramar

Inga kommentarer: