14 april 2013

Vilken kväll.....

.....jag hade igår med mina arbetskamrater!

Börjar med dagen....då blev det först en tur till emporia ;) handlade lite på systemet och Kenny kollade på nya träningskor! Sen körde vi ut till NetOnNet och köpte present till Janne :) blev en eltandborste! Sen bar det av mot stan! Innan vi gick till Janne käkade vi lunch på Stippes :) mumsigt! Sen promenerade vi bort till Janne. Var ute en stund på lekplatsen med Tindra först :)
Sen inne hos Janne bjöds det på kaffe, kaka och tårta :) mycket trevligt och gott!
Tindra hade ritat en teckning till farfar och slagit in presenter till honom :)
Stannade några timmar innan det bar dax att bege dig hemåt.
Var dax att göra vid sig inför kvällen hihi. Vid tio i sju blev jag hämtad, sen körde vi till en av mina arbetskamrater :) där blev det dricka och snacks :) och mycket musik och skoj! Strax efter nio åkte vi taxi allihopa till Törringelund. Det var ju dax för att se arvingarna :) åhhhh vilken rolig kväll vi hade. Vi var åtta tjejer från jobb. Det dansades och "tittades" hihi!! Blev uppbjuden och fick dansa kasedans hihi :) träffade minsann en jag kände oxå!
Kvällen slutade när dom stängde på törringe ! Då hämtade Kenny upp mig, och körde nån av mina kollegor hem.

Idag "söndag" händer inte mycket mer än MFF-KFF :) himmelsblå vinst ikväll ❤





Inga kommentarer: