07 april 2013

Helgen!

Fredagen:
Efter jobbet hämtade jag Tindra tidigt :) sen blev det en kopp hos Petra & Co. Hihi! Sen him och åt lite, se cyklade jag till träningen :) ett spinningpass! Efter det cyklade jag inom Coop och handlade mjölk och lite sånt! Sen hem och lagade mat. Kasslergratäng med ris och sallad :)
La oss tidigt eftersom vi skulle upp dagen efter.

Lördagen:
Steg upp strax innan sju och packade väskan, matsäcken :) Kenny körde mig och Markus till Vellinge sporthall där det var DM :) en heldag med innebandy :) och pojkarna gick ju såklart vidare till söndagen :)
På kvällen blev det bara middag och slapp i soffan :)

Söndagen:
Gick upp vid nio tiden och gjorde vid mig. Skulle möta mamma utanför kulladals IP. Pojkarna spelade match kl 10 idag, kvartsfinal! Som tyvärr slutade i en förlust! Men pojkarna är ändå väldigt duktiga. Ett bra lag minsann :)
Markus stannade kvar i hallen och kollade resten av matcherna. Jag hängde med mamma hem och åt lite bullar och snackade :) alltid skoj att vara där hemma. Skönt att inte vara ovän med sin familj och släkt :) älskar min familj ❤
Sen gick jag in på Coop och handlade allt till middagen och lite annat. Hem och lämnade det, sen bytade jag om och gick till Petra på kaffe.
Vid halv fem cyklade jag till träningen för ett Indoor Walkingpass :) sjukt skoj! Sen hem och lagade mat :) idag käkade vi dubbelpanerade kotletter med klyftpotatis och sås :) gjorde såklart egna klyftor och egen sås :) godast så!!
Sen har jag bara slappat :)
Pojkarna var ute och körde en sväng med moppen innan :)

Nu ska jag äta lite glass :)

Adjök!



Inga kommentarer: