29 mars 2013

Världens snabbaste allsång :)

Idag efter jobbet cyklade jag hem direkt! Janne var på besök hos oss :)
Min älskling hade köpt en ny tvättmaskin idag ❤
Vår maskin gick nämligen sönder igår :/ och jag hade verkligen inte klarat det utan med tanke på att vi e 5 i familjen! Många som tränar och så!

En stund senare duschade jag och gjorde vid mig. Sen körde vi till lamare :) Janne & Kenny var sugna på pizza :) vi tog med pizzorna hem till Janne och käkade där.
Vid 18.40 promenerade jag bort till KB för att möta upp mamma & syrran. Sen gick vi mot Babel. Vi fick sittplats därinne. Det var dax gör Världens snabbaste Allsång ❤ det e såååå grymt roligt och bra :) en lyckad kväll med andra ord. Imorrn blir det en tur till Janne :) senare på dagen kommer syrran & bastian hit på cappe :)

Nu kallar sängen, god natt! ❤





Inga kommentarer: