07 mars 2013

Tjohooooo.....

.....sååå underbart väder det var igår :) en massa soooool ❤
Efter jobb igår hämtade jag Tindra sen cyklade vi hem till Petra! Tindra var ute på gården och lekte med Julia och en kompis medans jag och Petra satt på balkongen i solen och drack kaffe :) såååå härligt!!

När vi kom hem blev det mat :) käkade bara röda pölser med bröd och dansk ketchup & senap :) mums!!
Senare på kvällen gick jag hem till Petra & Dennis igen.....Madeleine och Tommy skulle dit och Madeleine hade halsband till mig som jag köpt av någon på hennes jobb :) dom e såååå söta! Därhemma blev jag bjuden på päron/kokospaj och kaffe hihi :)

Kvällen hemma var lugn och skön!

Idag (torsdag) stänger jag på jobb :/ sen direkt efter är det APT möte till ca 19.30 :/ lång och tråkig dag :/

Återkommer senare!

Inga kommentarer: