10 mars 2013

Helgen!

I fredags var det äntligen dax för Primater med Topplån på slagthuset :) köpte ju biljetterna för flera månader sen hihi!
Först blev det mat på Sebastians kontor :) sen cyklade vi till slagthuset. Åhhhh vad vi skrattade hihi det var en sjukt bra show :)

Igår hade vi bestämt att vi skulle hem till farmor & farfar på fika ❤
Körde dit allihopa vid halvtvå-tiden. Köpte en fin bukett tulpaner med oss.
När vi kom dit hjälpte jag och barnen till med dukning och tog fram kakor :) fikade på en massa godsaker :) satt och snackade om allt möjligt! Dom sa flera ggr att dom var så glada att alla 3 barnen följde med :)
Blev några timmar där innan vi körde och handla dagens middag: tacos :)
Käkade direkt när vi kom hem....sen var det ju dags för kvällens höjdpunkt! Melodifestivalen :) jag har hela tiden sagt art Robin kommer vinna och så rätt jag hade hihi :) en riktig vinnarlåt ❤ jag älskar låten :)

Idag, söndag gick jag upp vid 9....vaknade dock när Markus stack till Kulladal strax innan 8. Men somnade om igen hihi! Gick upp och tog min shake sen cyklade jag ut i stormen till träningen :) var dax för mitt inbokade bodysteppass :) såååå jäkla skoj att träna! Är så glad att jag kommit igång igen! Har redan 3 pass inbokade nästa vecka. Tis, fre och sön ;) man måste boka en vecka innan för att vara säker på att få plats, vilket e bra :)
Efter träningen blev jag hembjuden på fika hos syrran ❤ danskt rågbröd, sen kaka & cappe :)

Ikväll har det bara varit slapp och så :)

Kramar





Inga kommentarer: