28 februari 2013

Fika med Leif :)

Hade lite sovmorgon idag med Tindra ❤ lämnade henne kl 8 idag :) sen cyklade jag hem igen och åt lite innan jag cyklade till jobb. Hade stängning idag :/
Efter jag slutat ringde Leif och undrade om vi skulle ses. Vi sms:ade strax innan jag slutade :) vi bestämde att vi skulle ses på mobilia. Jag cyklad hem och ställde cykeln och tog bussen dit! Vi käkade lite först sen blev det några timmar därinne. Sen blev han sugen på latte hihi så han bjöd på en latte caramel på espressohouse :) såååå god den var :) strax innan åtta körde han mig hem, vänlig som han är! Hade några jättetrevliga timmar med honom som alltid. En mycket bra och underbar vän. :)

När jag kom hem hann jag säga god natt till Tindra innan hon somnade :) sen har jag suttit och kollat runt lite. Ska börja träna, har tänkt på det länge men inte kommit igång. Sen ska det joggas oxå emellanåt :) ska bli skönt att komma igång! Så imorrn tänkte jag sticka och fixa kortet :)

Nu blir det sängen efter en underbar dag ❤
Kramar från mig!

Inga kommentarer: