14 februari 2013

Alla ❤ dag!!

Idag har vi varit tillsammans i 11 underbara år ❤ Älskar min underbara mysgos Kenny ❤
Det firar vi med att göra.....som om det varit en *vanlig* dag hihi! Skoj om man får en lite hälsning eller ett gulligt sms! Fick ett sött sms av Markus idag ❤
Fick en söt liten filur av Tindra som hon gjort i skolan :)
Efter jobbet idag hämtade jag upp Tindra och cyklade hem till mormor & morfar på fika :) blev som vanligt goda mackor och gott pålägg :)bl.a. rostbiff mmmm så gott! och gott kaffe hihi! Satt och snackade och hade trevligt! Lyssnade på musik och så :) Tindra visade mormor "sin" mobil :) hon har ju min gamla till spel :) ringa och så tycker jag hon e för liten till änsålänge!
Jag hade med mig kakor från kalaset till mormor & morfar....som dom kunde ha att mumsa på senare! :)
Stannade till strax innan åtta, sen cyklade vi hem. Tindra la sig direkt, somnade fort!
Precis när vi kom in genom dörren ringde min mobil, det var mormor som bara ville kolla så vi kommit hem ordentligt ❤

Nu ikväll körde Kenny Fredrik till skyttet, och nu är han och hämtar honom :)

Nu ska jag hoppa in duschen efter en mycket trevlig dag! Och imorrn är det FREDAG ❤
Kramar





Inga kommentarer: