02 februari 2013

Kalas :)

Igår efter jobbet hämtade vi pizzor på lamare och körde hem till Janne :) käkade dom där! Sen skulle nämligen jag och min älskling på bio. Vi såg The Hobbit i 3D, den var väldigt bra :) en riktig biofilm! Bion var inte slut förrän kl 23.50 ungefär. Hämtade Tindra och körde hem och la oss!

Yes, idag står det kalas på schemat :) Antons kalas :) ska bli skoj!
Men först blir det en tur till media markt, ska kolla efter en blue-rayfilm!
Sen hem och duscha och göra vid sig inför kalaset :)

Hittade inte det jag skulle på media markt, dom hade jättedåligt utbud av det jag var ute efter :/ så jag får beställa från nätet!

Som sagt var vi på Antons 11-årskalas idag. Allt var jättegott och trevligt! Var ju ändå en del där. Madde & Tommy, Lotta & Bastian, mamma & pappa och Robert & Sandra :)
Mycket goda kakor som Petra bakat, sen några goda ungerska kakor :)

Kvällen spenderade vi hemma med tacomys och melodifestivalen :) senare såg jag och Kenny Hypnotisören. Den var sjukt bra ;)

Nu e det dax att sova iallafall ❤
God natt!





Inga kommentarer: