03 februari 2013

Söndagen ❤

Idag sov vi lite längre, till typ 09.30! Skönt!!
Tog på oss och körde till Amarant och köpte bullar, sen hem och åt frukost! :) vid halv tolv kom Petra och alla barnen, vi drack kaffe och barnen lekte ;)
Sen gick dom hem vid halv ett igen! Jag skulle cykla och handla men Petra hann ringa mig innan jag stack. Hon undrade om jag ville åka med Tommy & henne till emporia :) så det gjorde jag! Vi gick och kollade därinne sen handlade vi på Ica :) var skoj att gå där med Tommy & Petra :)
Käkade lite när jag kom hem. Sen gick jag, Kenny och Tindra till Petra på lite kaffe och kakor från kalaset.
Väl hemma bakade jag drömmar :) ska ju ha kalas på lördag för Tindra. Så det blir till att baka hela veckan efter jobb hihi!
Käkade bara rester till mat idag! Ganska skönt faktiskt!
Senare cyklade jag och solade sen blev det Coop med Petra. Hon hängde med upp hit sen, jag skulle hjälpa henne att färga håret! Kaffe undertiden såklart hihi !

Nu ligger vi i sängen och kollar lite tv innan vi ska stänga ögonlocken hihi :)

Imorrn kommer båda pojkarna ❤ då e familjen samlad igen ❤







Inga kommentarer: