31 januari 2013

En tur till Lomma :)

Kan ju bara kort berätta om gårdagen. Jobbade såklart först! Jag och Kenny slutade samtidigt och körde och hämtade Tindra tillsammans. ❤ Sen körde vi upp i stan och fixade en grej sen inom på kaffe hos Janne :)
Senare vid kl 18 cyklade jag och Tindra hem till syrran för att sen cykla till Sugar Ditch och drack milkshake :) jag drack en polkagris/choklad och Tindra drack en med banan/choklad. Var en jättemysig kväll tillsammans :)

Idag var det torsdag och min stängning :/ lämnade Tindra kl 8 i skolan som vanligt när det är torsdag. Sen blev det min vanliga morgonkopp hos Petra hihi
Jobbade till kl 17 sen cyklade jag hem och ställde min cykel. Sen kom Leif och hämtade mig i sin nya snygga bil hihi!! Blev en tur till emporia och käkade. Gick en runda oxå :) hade ju lovat att bjuda på stans godaste gräddbulle från gräddbullerian :) körde sen hem till honom och drack kaffe, latte caramel för att vara mer exakt och käkade våra gräddbullar :) tog smak av banan den var sååå god, han tog hallonsmak. Lyssnade på underbar musik och snackade, hade underbart trevligt! Som alltid :)
Strax efter kl 22 körde han mig hem :)
En underbart trevlig kväll!

Kramar





Inga kommentarer: