11 januari 2013

Besök i Lomma :)

Igår stängde jag på jobbet, slutade vid 17-tiden! Hem och ställde cykeln och tog bussen till värnhem där jag skulle möta upp min kompis Leif :) det blev en tur inne på entré! Åt först på Burger King sen skulle vi kolla lite i affärer. Men gud vad tråkigt vi tyckte där var, var och varannan butik hade ju bommat igen :/ det köpcentret har aldrig varit riktigt bra och skoj att gå på! Så vi bestämde oss för att gå in på Hemköp och kolla en sak sen körde vi hem till honom i Lomma istället. Inom Ica supermarket där han jobbar och köpte choklad :) som vi skulle ha till kaffet. Blev en latte när vi kom fram :) satt och snackade en massa, kollade lite på tv och bara umgicks :) är glad att ha en så bra vän :)
Eftersom vi inte sågs precis innan jul så hade han en liten godsak till mig hihi en chokladnalle :) blev jätteglad :)
Efter några timmar var han så snäll och körde mig hem. Var en väldigt trevlig kväll som vi snart ska göra om :)

Idag gick jag upp 05.15 :/ öppnade på jobbet kl 06.15! Bakade bröd som vanligt när man öppnar :) dagen flöt på och det var dax att gå hem.
Fredrik & Markus höll mig sällskap i köket när maten lagades :) trevligt sällskap hihi :)
Nu ska vi snart dricka vars en cappe :) ligger just nu i sängen och kollar tv :)

Kram





Inga kommentarer: