19 januari 2013

Fredag+lördag!

Igår efter jobbet blev det pizza och fredagsmys ❤ somnade dock framför tv:n i sängen ganska tidigt :/ var supertrött!!

Idag, lördag gick jag upp redan kl 07.35 och bakade bröd och fixade i köket :) sen vid 9-tiden blev det frukost! När kl var kring 11.00 så cyklade jag till stan en runda. Resten stannade himma!! Jag var inne på 3 butiken och ordnade med min förlängning av mitt abbonnemang :) blev en ny telefon vid förlängningen och det tackar man inte nej till hihi :) ringde mamma och frågade om dom bjöd på en kopp kaffe när jag skulle hem :) köpte med mig vars en semla från Ambrosia. Blev god fika därhemma. Blev ett par trevliga timmar hos dom :) hjälpte pappa att ta ner slingan på balkongen. Putsade mina stövlar hos mamma & pappa :) pappa har så bra grejer till det!
Handlade mat på vägen hem. Och lite annat hihi! Väl hemma kom Petra på en kopp kaffe innan det var dax att börja med mat. Fredrik kom hem lagom när maten var klar. Han hade varit en runda i stan med Sara och fikat :) han fick fikapengar med sig :)
Käkade tacos idag vilket var supergott!! Sen cyklade vi bort till emporia då jag skulle köpa ett skal till min lur!
Sen har det bara varit slapp och mys resten av kvällen ❤

Imorrn blir ytterligare en tur till mamma & pappa, måste hämta lite grejer! Kenny ska nog fixa lite hos Janne!!

Kram kram







Inga kommentarer: