23 juli 2013

Den som väntar på nåt gott......

......hihi :)

Måndagen blev en *hemmadag* 
Hade inte lust eller ork att göra nåt spec, var skönt att bara ta det lugnt! 
Vid 9-tiden när jag vaknade cyklade jag till emporia och handlade bullar och annat :) 
Hem och satte mig på balkongen och vi käkade frukost ❤ 
Madeleine ringde och snackade en stund :) alltid skoj att snacka! Vid 11-snåret kom Petra & Linus en stund! Vi satt på balkongen och snackade och drack kaffe  :)
Lite senare satte vi oss bara ute i gräset med tidningar, drickbart och kakor hihi! Blev nästan för varmt i solen! Man pallar inte hur länge som helst i solen! 

Senare gjorde jag fläskpannkaka till middag. Sen blev vi sugna på att ta ett kvällsdopp. Fredrik orkade inte hänga med....en annan kväll :) 
Men guuuud vad skönt det var i havet :) älskar kvällsdopp....❤ 

Ikväll har vi sett Rederiet :) och druckit en vaniljlatte :) älsklingen gjorde lika god som vanligt ❤ 

Imorrn blir det en tur till stugan! Måste titta till den! Tyvärr är där ju vattningsförbud och vattnet går ej att dricka :/ får ta med lite vatten till kaffekokning och annat om det behövs! 

På fredag bär det förmodligen av till Båstad för en heldag där :) skickade och frågade om Markus ville med, han skulle ge besked  :) hoppas på att han vill med :)

På onsdag är det dax för allsången igen :) blir lite sallad och vin tror jag bestämt! 

På torsdag kanske jag ska träffa en kompis....får se vad som händer :) 

Är så skönt att vara ledig....behöver inte passa tider och tänka på att man måste gå och lägga sig tidigt och så vidare hihi! Skönt att ta dagen som den kommer! Känner man för att göra absolut ingenting är det helt fantastiskt :) och vill man hitta på nåt så gör man det! Behöver inte vara så avancerat ;) 

Nä, nu ska jag släcka ögonen och försöka sova! Sa precis godnatt till Fredrik ❤ 

Kramar ❤



Inga kommentarer: