25 juli 2013

Lekplatshäng ❤

Japp.....det blev minsann det igår :) 
Kenny & Tindra körde och hämtade upp Janne. Jag cyklade till emporia och handlade Islatte med mig sen cyklade jag till djupadal, där det finns en tennisplan då svärfar, Kenny och Tindra skulle spela haha! 
Fredrik skulle hem till mormor & morfar och hämta sin pringleshögtalare som äntligen kommit :) så han stannade där ett tag sen åkte han iväg med Martin. 

Back to lekplatshänget.....dom spelade för glatta livet och jag passade på att sola :) sen gick jag och Tindra bort till lekplatsen och härjade hihi :) 
En underbar dag där! ❤
På hemvägen blev det inom Ica emporia för min del. Handlade sallad, kakor, chips och drickbart till kvällens allsång :) blev en flaska vin oxå givetvis! 

Hem och duschade och käkade. Blev även en snabb kopp hos Petra. 
Vid kvart i fem cyklade jag och Fredrik till småbåtshamnen och mötte upp mormor :) åhhh vilken kväll med sång, glädje och skratt. ❤ Lotta, Matteus, André med sällskap kom och satte sig hos oss. Var sjukt skoj :) 
Håkan Brinck var gästartist denna gången. Han e helt fantastisk :) vilken show han bjöd på. 
På hemvägen blev det ett stopp vid kiosken och Fredrik käkade en mjukglass  :) 

Väl hemma blev det lite mys i soffan med älsklingen ❤ fortsatte på rederiet hihi!

Kramar ❤





Inga kommentarer: