09 september 2013

Förkyld.....

....inget vidare att må halvdant :/ 
Öppnade på jobbet idag, var på jobb 06.05, usch vad tidigt haha! Var väldigt segt när man känner sig förkyld! 
Men i gengäld fick jag sluta tidigt ju :) 

Hämtade Tindra direkt, vi åt lite sen la vi oss i soffan och bara slappade och tittade på tv :) sååååå najs! 

Markus kom hem om här och åt lite fläskpannkaka och tittade på *Den ofrivillige golfaren* med mig :) 
Senare gick han hem till sin pappa. :/ 

När Kenny kom hem blev det korv & makaroner. Lite soffhäng hann vi med innan Tindra läste för mig, *läsläxa* sen somnade hon gott! 

Nu ligger vi i soffan och tittar på Idol. Jag dricker en cappe som min älskling gjort. Underbart god ❤ 
Snart blir det ett avsnitt av Rederiet :) sen hoppar jag i sängen och sover! 

Kram kram ❤

Inga kommentarer: