01 september 2013

Skogens dag i Torup....

....japp, idag var vi i skogen :)
Fredrik var dock inte med, han skulle träffa Sara. Och Markus var inte hos oss. Men skulle komma sen på eftermiddagen :)
Vi hade kaffe/varm choklad och lite kakor/kex med oss :) 
Var jättemysigt i skogen....promenerade mycket! Där var en massa olika stationer med saker/aktiviteter mm. Tindra gick på en rundvandring vid statarmuseét och fick mata både gris och höns :) och så berättade guiden en massa intressanta saker om djuren :) 
Vi stannade och åt lite lunch på statarcafeét :) jag åt en god toast med tuppfilé och chilimajonnäs :) 

Är så underbar natur i Torup, mysigt att gå i skogen. Tindra tyckte oxå det var skoj, hon e verkligen en utemänniska :)
På hemvägen var man trött efter många timmar i skogen och friska luften ❤ 

Väl hemma slängde jag mig i soffan. Markus var hemma :) han kollade på matchen. Fredrik & Sara var oxå hemma :) 
Sen lagade jag mat, blev kasslergratäng med ris :) och sallad/majs till det. 
Nu ikväll har Tindra läst läsläxa för mig. Jag har även slagit in hennes läsebok i bokpapper :) 

Nu är vi nyduschade och Tindra ska sova. 
Vi ska se rederiet snart.

Kram kram








Inga kommentarer: