06 oktober 2013

Lördag + söndag!

Ja, som sagt så var Tindra & Kenny iväg med Strövarna. Jag ringde mamma och kollade vad hon skulle göra. Hon skulle kolla på skor, så jag hängde med :) träffades på dalaplan, mamma kollade därinne men hittade inget :/ vi promenerade till eurosko nästan ända uppe vid triangeln. Men ingen lycka där heller :/ så det blev en promenad till mobilia och kollade i affärer där. Sen blev vi hungriga. Fikade på espresso house :) riktigt mysigt ❤️
Vi handlade på Malmborgs innan vi gick hem :) var tvungen att handla Julmust som kommit in i affären redan hihi :)
Väl hemma städade jag lite. Markus kom hem vid halv sex, han hade varit på Kulladal och kollat match :) 
Sen hjälpte Markus mig att laga mat, Tacos :)
Sen blev det slapp för resten av kvällen. Jag och barnen såg klart nån film som var ganska rolig haha! 

Nu e det söndag och frukosten väntar. Sen ska Tindra på kalas hos en klasskompis. Och vi ska nog ta en kaffe i stan när hon e där. :)


Inga kommentarer: