05 oktober 2013

Underbara helg ❤️

Fredagen började med att hämta Tindra i skolan....slutade tidigt :) 
Sen blev det en eller två koppar hos Petra. Satt och snackade :) 
När vi kom hem cyklade jag & Kenny och handlade på emporia. Hämtade äntligen min jacka som varit inlämnad på lagning. :) 
Sen handlade vi lite på Ica, men hade ingen aning om vad vi skulle käka så vi bestämde oss för mc Donalds haha :) ringde Markus och kollade vad han ville ha. Hem och käkade det. 
Madeleine ringde och snackade. Hon sa att vi kunde hämta soffan när som helst nu. Vi måste bara hitta någon med krok på bilen, då vi inte har krok :/
Vi cyklade hem till Madde & Tommy på lite kaffe. Kenny kollade på soffan :) sen bjöds det på vin oxå. Var jättemysigt att vara där. Satt på balkongen och snackade, Madde visade en massa snygga kläder hon köpt osv :) 
Vi cyklade väl hem strax efter tio typ. En mycket trevlig fredagskväll ❤️

Idag "lördag" ska jag ta mig till mobilia och handla present till Tindras kompis som ska ha kalas imorrn. Vet dock inte vad jag ska köpa. :/ skitsvårt! 
Kenny & Tindra ska iväg med Strövarna :) 



Inga kommentarer: