08 februari 2014

Helg ❤️

Då var det helg igen....veckorna går ganska snabbt! 

Igår (fredag) slutade jag tidigt, hämtade Tindra strax efter halv två :) sen promenerade vi hemåt! Slappade lite i soffan, jag slumrade till oxå hihi. Vaknade av att Markus stod i vardagsrummet haha! Han skulle bara lämna något :) När Kenny kom hem stack jag till Emporia och handlade present till Tindras kompis Nellie. 
När jag kom hem körde Kenny iväg, han skulle träffa ledarna från Strövarna och planera lite inför vårens aktiviteter :) 
Jag och Tindra käkade middag och tittade på Amigo Grande ❤️  Fredagsmys ❤️ Sen blev det givetvis lite chips & dippa och annat gott :) 

När Kenny kom hem tittade vi på två avsnitt av rederiet :) 
Sen kallade sängen på oss! 

Idag får vi se vad som händer mer än att Tindra ska på kalas på busfabriken :)




Inga kommentarer: