21 februari 2014

Ledig ❤️

Åhhh underbart att vara ledig :)

Idag gick vi upp vid 9-tiden, satte oss vid tv:n. Tindra och jag mös lite :) 
Syrran skickade sms och frågade om vi ville komma en stund, klart vi ville ;) så jag & Tindra cyklade dit! Satt i köket och snackade, beställde lite grejer från kakbutiken tillsammans :) sen bjöds det på mackor med ägg, mums! 
Vid tolvtiden cyklade jag & Tindra till stan, Lotta skulle till jobbet. 
Vi gick en runda inne på triangeln. Blev såklart en fika på Roast :) 
Efter ett par timmar i stan cyklade vi hem, stannade till i pildammsparken och promenerade lite :) 
Väl hemma slängde vi oss i soffan lite innan jag började med maten! Korv stroganoff med ris. 
Fredrik kom hem från sin kompis, och käkade middag :) 
Senare stack vi iväg en runda, hämtade ut ett paket jag väntat på :) 
Har beställt två söta klämmor från "byengberg" ❤️ 

Ikväll har vi kollat på rederiet! Lika spännande haha :) 

Nu sover Kenny & Tindra ❤️ 
Jag funderar på om jag skulle äta en macka eller två! Känner mig lite hungrig! 

Tjingeling! 



Inga kommentarer: