30 maj 2014

En härligt solig dag....

Idag hade vi bestämt oss för att gå på Malmö Garden Show. Vi körde bil upp i stan, mötte upp syrran & mamma på Coffee Maniac för en cappuccino :) 
Sen körde vi vidare är. Såååå mycket vackert där var att titta på. Jag köpte sparris från Hallongården, en kryddväxt och en Dalia :) skulle kunna köpa hur mycket som helst! 
Därefter körde vi mamma bort till mormor & morfar. Tindra hade bestämt att hon ville spendera eftermiddagen med mormor. Så hon blev kvar hos Åke & Britt med mamma. Jag och Kenny körde till hyllie och käkade på subway :) sen vidare till stugan. Fick rensat ogräs, målat och slappat lite. Sen vill Kenny att vi skulle ut och äta. Sååå mysigt! Vi åt på JPś ❤️ Åt en jättegod planka. 
Sen körde vi en snabb tur till emporia, där jag köpte ett par crocs till mig själv. Det är tänkt att jag ska ha dom i trädgården :) 
Sen körde vi och hämtade Tindra sen hemåt! 

Nu sitter jag på balkongen och dricker en hos islatte. Har tänt en massa ljus ❤️

Senare blir det mys i soffan med älsklingen ❤️

                  
                  Slottsträdgården ❤️


                  Slottsträdgården 


         Vackert blomsterarrangemang 


                  Plankstek på JPś 

Inga kommentarer: