28 maj 2014

Underbar kväll....

....i Lomma! 
Idag när Kenny kom hem tog jag bussen till Lomma, där min underbara kompis bor :) 
Vi möttes vid bussen....blev en promenad ner till hamnen där vi först käkade på pizzeria Lamare :) promenerade vidare till Lommas glassfabrik och åt glass :) älskar deras glass. Tog 3 kulor med pistage, créme caramel och passion :) 
Gick ner om stranden en vända sen tillbaka hem till honom :) där blev det kaffe givetvis :) vi kollade på nån film, satt och snackade. Blev mycket skratt som vanligt hihi! 
Strax efter 23-tiden var han så snäll och körde mig hem! 
En helt fantastisk kväll....som snart ska göras om. :)

Nu har jag varit inne och pussat på Tindra och pussat på min mysgos ❤️

Dax att stänga ögonen :) 
God natt!

Bjuder på en bild nere ifrån hamnen i Lomma :)

                     Lomma Hamn

Inga kommentarer: