03 april 2009

En sån stor kille....

Ja, idag fyller min yngste son hela 10 år. Fattar inte vart tiden har tagit vägen. Han nollar...=) Jag skulle posta ett kort till honom igår...när jag kommer till brevlådan här på Holma så har dom ändrat tömmningstid, till 17 istället för 18. Gissa om jag blev sur *arg* Men jag ska ju ringa honom sen...så kortet kommer antagligen inte förrän på måndag. Om dom inte var sena med att hämta i lådan. Men bättre sent än aldrig. Huvudsaken är ju att jag ringer och grattar min stora pojke. =)

Så jättestort GRATTIS Markus på din stora dag. =)


Idag är det oxå ett sånt underbart väder....=) Man blir så glad och positiv när det är så här. Ikväll ska vi till Janne igen...sen ett besök på entré =)
Tindra är helt återställd från det sjuka...magonda! Riktigt roligt och skönt att se henne så pigg och matglad igen.
Ringde till hennes dagis och berättade att hon kom tillbaka på måndag. Då visade det sig att hon hade ett inbjudningskort som låg och väntade. Hon är bjuden till sitt första barnkalas *funhouse* hos Melina på hennes avd. =) Så det ska hon självklart gå på =)
Och nu i helgen ska vi även ha middagsbesök på lördagen. Pappa och syster kommer hit. Mamma är på äventyr i Ystad och Simrishamn. Hon sa till mig att hon var på *husmorssemester* haha!
På söndag ska Markus ha kalas på Laserdome ihopa med en kompis. Dom har bjudit lite kompisar. =) Ska bli skoj.

Nä..nu ska jag och Tindra gå ut en sväng i solen.

Hej sålänge!

Inga kommentarer: