18 april 2009

Härligt härligt...

...väder =)
Idag gick vi upp vid åttatiden...Åt frukost vid niotiden. Tog det så lugnt på förmiddagen. Vid tolvtiden körde vi iväg. Först till loppisen och handlade rakhyvlar och Kenny handlade dvdskivor. Sen ringde vi Yupha och fråga om hon var hemma, och det var hon =) Så vi körde dit och hälsade på henne. Tindra fick present och en massa annat =) Sen frågade hon om vi var hungriga, och givetvis var Kenny det hahaha! Som alltid =) Så vi gick till La empanada...jag och Yupha åt lasagne och Kenny åt nachostallrik. Hon bjöd på hela det kalaset. *tack*

Kl 15.00 hade jag en tid hos Staffan =) Skulle äntligen göra min lilla nyckelpiga på benet. =) Det tog inte så lång tid, 10 min ca =) Den blev jättefin. Kommer bild en annan dag. Sen var det Petras tur, hon skulle fylla i sin fjäril. Därefter följde jag med henne till bussen, sen gick jag vidare till Janne. Kenny och Tindra var där och väntade. Stannade en liten stund, sen körde vi hem.

Nu ska vi snart hem till Lotta och Bastian på lite paj =)
Skriver mer ikväll....

2 kommentarer:

Pärlan sa...

Hej. Tack för kommentaren =) De kostade 499. Har kollat på dem hur länge som helst. Så nu slog jag till =P Kramar

Unknown sa...

Asså du Sandra nu är det dax för dig att uppdatera! allt bra? :D