17 april 2011

Magiskt!

Då närmar sig helgen tyvärr sitt slut =/ Men det har varit en bra helg =) Hämtade hem Tindra efter jobb i fredags, sen hem och gjorde vid mig. Skulle möta Lotta och Bastian vid Mazetti. Vi gick till Ciao och åt gooood mat. Jag åt en pizza med parmaskinka, mozarella, ruccola och parmesan =) Supergod! En coca cola till det. Sen gick vi vidare till Inkonst där vi skulle lyssna på Moto Boy. Först var där ett förband som bestod av en person hihi...Sebastian Wijk, han hade en väldigt mysig röst =) Sen det stora, Moto Boy. Han var helt fantastiskt bra. Vilken vacker röst, det var verkligen helt magiskt! Tack syrran och Bastian för den kvällen =) Blev ingen sen kväll iallafall, det var slut redan kl 21.30 så jag var hemma till 22.00 =) Skööönt! Lördagen hände väl inte allt för mycket...haha! Petra och Julia kom hit på förmiddagen på kaffe och lek hihi. När dom gick så cyklade jag och Fredrik till mobilia. Skulle kolla efter skor till honom. Och han hittade svarta snygga på Stadium som han ville ha. Så dom köpte vi, och Fredrik var supernöjd =) Sen kollade vi runt lite i andra affärer oxå...teknikmagasinet och lite sånt skoj som han gillar! Senare blev det grillat på balkongen =) Mums! Efter det en tur till Petra och Dennis på kaffe. barnen ville leka =) Och vi satt och snackade litta. På kvällen blev det bara slapp i soffan och tog det lugnt. *lovely* Idag vet jag inte vad som händer....solen e framme iallafall =) Ikväll ska vi en sväng till mamma och pappa. =) Hej sålänge!

Inga kommentarer: