17 april 2011

Suttit ute i solen!

Vilket underbart väder idag...solen e framme! =) Gick ut på gården och satte mig medans Tindra lekte. Fredrik var ute och cyklade lite =) Sen kom han oxå bort till lekplatsen. Petra och Julia kom förbi, hon hade kaffe och kex med sig! =) Det var skönt att sitta ute... Har precis fikat lite på balkongen. Snart är det dax att bege sig till coop sen till mamma & pappa. Vi ska käka middag där idag. Det bjuds på Mannerströms köttbullar, potatis, sås och morötter i ugn =) Ska bli supergott *Mums* Ikväll kommer även Markus hem till oss...och Fredrik ska till sin pappa imorrn! Veckorna går minsann undan. Fredrik har redan varit här 2 veckor nu. Älskar mina barn otrooooligt mycket! Vad skulle man gjort utan dom!? Och älskar min söta, underbara Kenny över allt annat. Underbara KÄRLEK =) Nä, nu ska jag hänga upp min tvätt innan vi cyklar iväg! Ha en trevlig dag/kväll därute =) Kram kram

Inga kommentarer: