21 april 2011

Lååååångledig =)

Såååå underbart med helg, och långledigt!

Idag slutade jag kring 15.30. Kenny hämtade Tindra redan innan kl 15 idag. Dom slutade tidigare =) Jag cyklade direkt och fixade det jag skulle, sen mötte jag upp Markus på mobilia. Han skulle kolla efter skor, och vi hittade snygga på Inter Sport =) Sen handlade vi lite godis och chips på malmborgs =)

Sen blev det minsann pizza från Lamare =) Gott som alltid! Åt en Italia Spec...mums! Sen körde Kenny iväg hem till fam. Cronholm. Han, Bastian och Leo skulle jamma i källaren hemma hos dom =)
Petra var precis här på kaffe....Tindra har somnat i soffan, Markus är hos sin mormor och morfar. Här sitter jag alldeles själv =/ haha! Frossar i godis/chips =)

Imorrn blir det till att gå ut i soooolen och sitta. Ta kaffe med sig och bara njuuuuta =)

Ses och hörs imorrn! Kramar

Inga kommentarer: