24 maj 2012

Inskolningsdag 3.....

.....javisst, idag är man tillbaka på inskolning med Tindra. Kan inte riktigt fatta att hon är så stor nu!! Vart tar tiden vägen med barnen. Dom bara växer alla 3 alldeles för fort :/

Igår var en härlig dag i solen =) efter inskolningen var vi ute i solen, jag & Tindra. Petra & Co. Var oxå ute....vi drack kaffe och njöt av solen.
På kvällen hämtade pappa & mamma upp mig och Tindra för en tur till ribban. Det var dax för avslutning med skytteklubben. Det blev grillning, brännboll och tipsrunda =) var en riktigt trevlig kväll. Vann ju andra pris på tipsrundan, jag & mamma hihi! En liten godispåse =)
Är alltid trevligt att umgås med skyttarna hihi :) har dock ont i låren efter brännbollen hihi! Men men det e sånt man får ta ;)
Det var lite om gårdagen bara!

Idag, efter inskolningen blir det kaffe med kusinen, senare tänkte vi sitta ute på gräset och ta det lugnt! Hihi!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe =)

Afjöööken

Inga kommentarer: