09 maj 2012

Redan onsdag....

....tiden bara flyger iväg!
Har varit hemma tisd-onsd med Tindra. Hon hade feber i måndags när hon kom hem från dagis :/ idag har hon varit helt feberfri och pigg =)

Vid tre-tiden landade jag och Tindra hos mormor & morfar på fika =) fikade gott bröd och gott pålägg, kaffe till det! Sen lite ballerinakex oxå =) var trevligt att sitta och snacka. Sen satt vi på balkongen, vilket var riktigt skönt =) mormor hade planterat nån sorts krasse, jag fick lite fröer med mig hem så nu har jag oxå planterat hihi.
Vi stannade nästan 3 timmar...sen cyklade vi till Coop och handlade mat. När vi kom hem lagade jag och Fredrik mat, Tindra hoppade i badet och Kenny stack och träna =)

Nu sover Tindra och jag slappar i soffan och gör absolut ingenting =) såååå underbart!!

Kramar

Inga kommentarer: