12 juli 2012

En underbar dag....

....som bestod av fika hos mormor & morfar!
Imorse gick vi upp vid halv tio och käkade frukost på balkongen ❤ underbart att kunna sitta där oavsett väder =) vid tolvtiden cyklade jag och Tindra till mormor & morfar på god fika. Mormor hade köpt ett nybakat franskbröd. En god kopp kaffe till det :) sen hade jag lite kakor med mig, minimuffins och björnkaka :) blev ett x antal timmar där hemma idag vilket var mycket trevligt! Kom dit strax efter tolv och cyklade hem vi halv fyra. Dom blir så glada när man kommer och hälsar på! :) på vägen hem handlade jag och Tindra mat på Malmborgs.
Hem och lagade stuvade makaroner och falukorv =) blev så sugen på det hihi ! Mormor ringde när vi käkat klart precis och tackade för idag, och sa att det är skoj att vi vill komma dit :)

Senare kom Petra på kaffe och litta snack :) finns alltid nåt att snacka om hihi!!

Ikväll vid 22.30 satte jag och Fredrik oss i soffan och tittade på 2 avsnitt av mordkommissionen =) en mycket bra dansk polisserie i måååååånga delar =) fortsätter titta imorrn =)

Nu ska jag försöka sova litta innan det e dax att gå upp hihi!

Kram

Inga kommentarer: