07 juli 2012

Regn, regn och....

....åter regn! :/
Så typiskt när jag och Tindra skulle gått till parken och sjungit allsång :) men i ösregn hade inte det varit skoj! Så det blev en tur till mobilia och jag fick äntligen bytat min ring jag fick av Kenny när jag fyllde år :) så nu sitter den på fingret :)
Sen handlade vi bara mat på Malmborgs oxå. Och Kenny ville på stadium på Svågertorp, så dit blev det en tur :)
Imorse var Petra & Linus här på kaffe/frukost :)
Senare på eftermiddagen gick jag hem till henne och snacka och tog en kopp kaffe :) alltid skoj att umgås med min kära kusin =)

Nu ikväll har vi käkat middag, varit nere med en massa grejer i bilen som ska kastas. Körde även en runda till shurgard och lämnade av lite saker. Skönt med ett extra förråd! Så imorrn blir det en tur till sysav med resten hihi!

Har även bakat minimuffins ;) fick ju den fina plåten + formar av min kära kollega Linda =) blev goda små muffins!!
Har även tittat lite på Alvin & gänget 3 :) men såg dock inte hela, får göra det imorrn!

Nä, nu slänger jag mig på soffan!
Kram! ❤

Inga kommentarer: