10 juli 2012

Nästan en heldag....

.....hos mamma och pappa =)
Imorse gick jag upp strax innan halv nio för att baka scones. Skulle ha det med mig till mamma och pappa så vi kunde fika lite gott hihi.
Vid halv elva promenerade vi bort till mamma. Petra och Linus skulle oxå hänga med på lite fika där hemma. =) Markus cyklade till Simon idag oxå. Dom skulle spela fotboll och lite så!
När vi kom hem till mamma dukades fikat fram, och gott var det =) Köpte en jättegod marmelad oxå =)Hallon/granatäpple.
Vid halv ett cyklade jag till Helena för att göra vid mina naglar ju....Tindra stannade hos mamma då. Petra och Linus gick samtidigt som mig.
När jag var klar hos Helena gick jag snabbt inom mobilia och handlade en grej. Sen hem till mamma och pappa igen. Pappa kom oxå hem lite senare, han hade golfat idag. Tog en kopp kaffe när jag kom dit igen...hihi! Stannade där ganska länge...sen blev jag sugen på McDonalds, så jag, Fredrik och Tindra gick bort och handlade där, tog med oss det hem till mamma och pappa, käkade det där =) Cyklade hem vid sju-tiden. Var en mycket trevlig dag! =)

Nu ikväll har vi inte gjort så mycket. Tittade självklart på Allsång på Skansen. Älskar det programmet. Och Måns är ju bara så underbar! =)
Pratade med mormor ikväll vid 21.30, bestämde att vi skulle hem där imorrn på fika. Innan dess får vi se vad som händer. Kanske städar lite och får undan lite. Skönt att ha undan lite...

Nä, nu ska jag käka en macka och dricka lite jordgubbsoboy innan sängen kallar!

Kram

Inga kommentarer: