16 december 2012

3:e Advent ❤

Fredagen jobbade jag till stängning :/ sen cyklade jag snabbt och handlade mat och gott till kvällen! Lagade mat direkt och käkade :)
Kenny skulle iväg på julfest med sitt jobb :) jag och barnen var hemma och åt gott och tittade på tv :)
Vid 21- tiden kom Petra förbi på kaffe, satt i soffan och snackade en massa. Sen hjälpte hon mig med slingan på balkongen :) och Markus han gjorde en snölykta på balkongen som vi sen satte ett ljus i :)
Hon gick väl vid 23.30 eller nåt sånt :)

Lördagen var det bara lugnt och skönt! Fredrik hade ju ställt kl och skulle möta en kompis på Emporia, Apple hade ju invigning :) Så han stack iväg kring 9-tiden. Kenny gick oxå iväg till Emporia för att handla julklappar och givetvis han oxå kolla Apple :) Markus cyklade hem till en kompis, jag och Tindra gick bort till Petra & Dennis på kaffe. Barnen lekte tillsammans.
Vid halv tolv gick vi hem och jag plockade lite. Skickade till mamma och frågade om hon ville komma på en kopp, hon var nämligen på Apple hon med hihi så hon kom vid halv tre. Då höll jag precis på att baka lussebullar :) hon åt en macka med den goda leverkorven på hihi! Satt och snackade och lekte lite med Tindra.
På kvällen kollade vi på Så mycket bättre! Sen när Tindra lagt sig tittade vi på *Human Centipede*

Idag *söndag* ska vi hem till farmor & farfar och önska God Jul ❤ köpa med oss en blomma :) och fika lite där :)





Inga kommentarer: