03 december 2012

Trött!

Idag är jag verkligen måndagstrött!! Seeeeeg dag på jobbet, slutade strax innan kl 16. Direkt bort till Emporia där jag skulle möta upp syrran, Bastian och Tindra. Dom hade hämtat henne i skolan redan kl 13.20! Sen tagit bussen till
Emporia och haft det mysigt med fika och varit på Hamleys :)
Sen kom Kenny oxå ner från jobbet, sen handlade vi allihopa på Ica. Sen cyklade vi hem och lagade mat. Blev köttfärs/pastagratäng. Blev gott minsann! Vi har självklart tittat på julkalendern :) kan man inte missa hihi!
Fredrik är hos oss nu :) Markus har åkt till sin pappa :/ men nästa vecka är vi allihopa :)
Nästa vecka har vi drop-in på jobbet en kväll. Den 13:e dec ska mamma & jag på luciaallsången i kyrkan som vi köpt biljetter till för några veckor sedan :) ska bli skoj!! Sen har Kenny julfest nästa vecka oxå!! Händer mycket nu innan jul!! Och julklappar ska handlas till barnen och mannen. Vi andra vuxna har bestämt att inte köpa till varandra, vilket ändå är ganska skönt även om det är skoj att gå julklappar. Men Kenny och jag kommer nog aldrig sluta att ge varann ❤

Nä nu ska jag sätta mig vid tv:n lite :)
Kramar

Inga kommentarer: