25 december 2012

Lille julafton + Julafton!

Den 21:e Dec kom pojkarna till oss, och stannade hela helgen så vi kunde fira lite jul tillsammans ❤

Den 23:e dec samlades vi många hemma hos Petra & Dennis för en mycket trevlig dag/kväll :)
Det var jag, Kenny & alla 3 barn, mamma & pappa, Lotta & Bastian, Tommy & Madde. Det var så skoj att ses allihopa tillsammans ❤ tomten kom på besök och vi åt gott och hade trevligt!

Julaftonsmorgon började med frukost :) sen gick man i princip och väntade på att kl skulle bli 15.00 och det var dax för Kalle Anka hihi! Därefter cyklade vi hem till mamma & pappa! Hade en underbar afton med god mat och dryck! Det delades ut klappar oxå! Tindra var glad och nöjd med alla sina :) och jag blev oxå sååååå glad för mina :) fick julklapp sv. Fredrik, han hade köpt nagellack och läppglans till mig! Blev alldeles tårögd ❤ så fint av honom!
Fick min favoritparfym Dolce Gabbana * light blue* av min älskling, ett stort hjärta fyllt med praliner från Peter Beier, och den bästa klappen, en biljett till Eurovision song contest 2013 på arenan ❤ jag blev så glad att jag grät av lycka :) då ska vi ha en riktigt mysig och romantisk afton jag och min älskade ❤

Vi blev alla lite sega och mätta efter allt ätande hihi jag låg i soffan, pappa i fåtöljen, Tindra och mamma lekte och Kenny i en annan fåtölj hihi :) men det e då skönt för där hemma känner mig som hemma :)

Vi cyklade hem strax innan 23-tiden! Somnade på direkten när vi kom hem!









Inga kommentarer: