26 maj 2013

Helgen!

I fredags blev det bara slapp hemma! Tacos till middag :) mums!
I lördags körde vi ut lite i affärer....Bauhaus, Ikea och lite sånt :)
Vid 16.30 cyklade vi hem till Janne, Tindra skulle vara hos honom när Kenny och jag skulle ut och käka :) 
Kenny ville bjuda ut mig på middag på 
T-Bone :) blev 3-rätters och ett glas vin till :) var jättemysigt ❤ var väl lite för att fira vårt senaste köp! 
När vi varit där hämtade vi upp Tindra och cyklade sedan hem till syrran. Männen skulle ut och cykla hihi! Syrran undrade om vi ville hålla henne sällskap undertiden :) klart vi ville! Vi drack presskaffe, yummie! Och poppade popcorn på spisen hihi! Var lite skoj! Männen var borta ett par timmar sen blev det snack i soffan när dom kom hem!
Vi cyklade hem strax innan midnatt! ❤

Idag (söndag) har jag varit och tränat :) najs!! 
På eftermiddagen gick vi bort till Petra, Kenny skulle hjälpa henne att borra fast bokhyllor i väggen :) blev kaffe och almondytårta där! 

Senare cyklade vi till emporia och tittade lite, sen handlade vi på Ica innan hemfärden! 
Blev ugnsfalukorv med himmagjord mos och sallad till det som vi avnjöt på balkongen ❤

Nu ikväll kom även Fredrik hem ❤ och imorrn kommer Markus ❤ 
Då är alla mina ❤ samlade :)

Imorrn ska Kenny iväg med papper ang. vårt köp och på onsdag blir det vårt på *riktigt * lääääängtar! 

Tack för mig! ❤





Inga kommentarer: